2010. december 12.

Gesztenyés méhkas

A hétvége kapkodással telt, ezért olyan dolgot kellett keresnem, ami hamar elkészül és nem kell órákig a tűzhely mellett állnom. Így lett a méhkas.

Hozzávalók:

25 dkg gesztenyemassza (cukrozott)
5 dkg vaj
3 evőkanál kakaópor
3 evőkanál porcukor
pár csepp rumaroma (elhagyható)

méhkas forma

Az elkészítése nagyon egyszeű. A vajat felolvasztom, belekeverem a porcukrot és a kakaóport, valamint a reszelt gesztenyemasszát. Alaposan összekevertem, 1 órára a hűtőbe tettem, hogy kicsit összeálljon a massza, majd beletöltöttem a méhkas formába (cseh gyártmányú, műanyag forma 3 méretben) kinyitottam, és már készen is volt a méhkas. A tetejére színes dekorcukor virágokat tettem, egy kis díszítés gyanánt.
És mire térültem-fordultam, volt-nincs....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése