2010. december 25.

Citromos - fehércsokis trüffel

Apu kedvence a citromos süti, ezért kutattam valamilyen citromos, sütés nélküli édesség után. Találtam is egyet, persze ezt is átalakítottam. Az én változatom a következő.

Hozzávalók:

20 dkg fehér csoki
5 evőkanál vaj
5 evőkanál tejszín
1 közepes méretű citrom leve
darált keksz
porcukor


Elkészíteésének módja a következő: egy lábasban felolvasztottam a vajat és a csokit, majd hozzáöntöttem a tejszínt, közben egy citromot kifacsartam és ennek a levét is a keverékhez adtam. hagytam kihűlni, majd annyi darált kekszet tettem bele, amennyit felvett, (kb. 3-4 evőkanál) majd golyókat formáltam belőle, amiket porcukorba hengergettem,és így már készen is voltam. Kellemesen citromos, nem túl édes trüffel lett a végeredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése