2010. november 9.

Cserepes brownie

Attila párom óriási kedvence a brownie, így az ő kedvéért próbáltam ki cserépben sütve is. A végeredmény nagyon jól sikerült, mire térültem-fordultam, már el is fogyott.

Hozzávalók:

25 dkg liszt
25 dkg cukor
1 tojás
1 csomag sütőpor
1 tábla tejcsoki
10 dkg kakaópor
5 dkg vaj
2,5 dl tej
2 db 9 cm-es cserép és 1 db 13 cm-es cserép


A virágcserepeket beáztattam vízbe, majd nekiláttam a tésztának. Lusta lévén a csokit csak beledarabolom a tésztába, sütéskor jellemzően úgyis felolvad. Aztán a többi hoozávalóval együtt alaposan elkevertem. Majd a cserepeket kivettem a vízből, kibéletlem sütőpapírral, beletöltöttem a tésztát, és előmelegített sütőben, közepes lángon kb. 1 óra latt megsütöttem.
(Megéri tovább sütni a cserepes sütiket, mert sokkal tömörebb és erőteljesebb íze lesz, mint a hagyományos tepsiben sült tésaztáknak.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése