2010. október 25.

Gránátalma ecet

Valahogy mindig is izgatott a gránátalma. Nálunk csak darabonként lehet vásárolni, én is vettem, de nem ízlett, egészen addíg, míg fel nem fedeztem, hogy nagyon finom íze lesz a salátáknak a gránátalma ecettel.
Elkészítése egészen egyszerű. 2 dl fehérborecet és egy darab gránátalma szükséges hozzá. A gránátalmát meghámoztam és leszemeltem. Elég babra munka, de megéri. Majd 2 dl fehérborecetet töltök egy zárható üvegbe és beleszórom a gránátalma magokat. Lezárom, majd 8 - 10 napra meleg, napsütötte helyre állítom. A magok elkezdenek barnulni, a fehérborecet színe pedig egy kicsit besötétedik. A 10 nap lejárta után átszűrtem egy másik üvegbe. Gyönyörű színe lett. Salátákhoz,vagy baromfi húsokhoz pácléhez kitűnő ízesítő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése