2010. október 29.

Rooibos teás muffin

Szeretem a kicsit különlegesebb muffinokat, így született meg ez a muffin is. Csináltam már egy párszor, de ma Anyuta kedvéért készítettem el, akinek ez lett a kedvence.

Hozzávalók:
1 dl rooibos tea
12,5 dkg vaj vagy margarin
15 dkg cukor
25-28 dkg liszt
1 csomag sütpőpor
3 tojás
   
Az elkészítése sem bonyolult. Rooibos teát főztem, jó erőset, mert csak így jön ki jól az íze. Leszűrtem róla a teafűvet,majd hozzáöntöttem a vajjal, cukorral és tojással elkevert elegyhez, majd beletettem a liszttel elkevert sütőport és alaposan eldolgoztam. Majd 12 db muffin-formába töltöttem és 180 C-on kb. 25 perc alatt megsütöttem. Nagyon élveztem, ahogy a sütés közben áradt szét a tea illata. Mikor langyos lett, elkészítettem a cukormázat is. Porcukrot kikevertem 2 teáskanál teával, majd ráöntöttem a muffin tetejére és hagytam, magátó terüljen szét, utána egy kis citromhéját reszeltem rá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése