2011. január 19.

Attila napi pizza-parti

Párom Attila, a szomszédunk Balu, szintén. És a szokásos havi összejövetelekben most mi voltunk a sorosak. Szóval pizzát gondoltam ki, mert nem kell vele sokat vacakolnom, hamar készen van és a vendégek között is lehetek, nem foglal el teljesen a konyha.

Pizzatészta hozzávalói:

1 tasak szárított élesztő
2,5 dl meleg víz
2 evőkanál bazsalikomos olivaolaj (helyettesíthető másikkal is)
1 kiskanál cukor
1/4 kiskanál só
35-40 dkg liszt


A tészta alapanyagait összedolgoztam,addíg, míg kemény állagú nem lett. Lisztezett deszkán csupán 10 percet hagytam állni, majd kinyújtottam, 1 gáztepsi nagyságú lett belőle. További kelesztés nélkül, előmelegített sütőbe tettem, 10 percig sütöttem, majd kivettem, megkentem sűrített paradicsommal és jöhetett rá a feltét. Az enyémen 3 különböző fajta is volt, (kolbászos, gombás, szalonnás) így mindenki az ízlésének megfelelően válogathatott. Mikor rajta volt a feltét még 10-15 percre visszatoltam a sütőbe, amíg a sajt a tetején rá nem olvadt. Nagy sikere volt, mire körbenéztem már nem is maradt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése