2010. október 26.

Zöldteás muffin

Szeretek új dolgokat kipróbálni, megkedveltem a muffinokat, mert hamar elkészülnek. Viszont szeretem a zöld teát is, így gondoltam egy merészet, végül találtam egy receptet. Kicsit változtattam az eredetihez képest, ám így is nagyon finom lett.



 
Hozzávalók:
4 db filteres zöldtea vagy 2 evőkanál zöldtea-por
12,5 dkg vaj vagy margarin
20 dkg cukor
30 dkg liszt
1 csomag sütőpor
1/2 citrom reszelt héja
2 tojás
1/2 dl tejszín





Az elkészítése nagyon egyszerű, a teafiltereket felvágtam, egy tálba öntöttem, majd a többi hozzávalóval együtt alaposan összedolgoztam egy tálban, utána 12 db muffin-formába töltöttem és 180 C-on, kb. 30 perc alatt kisütöttem. Az eredmény?
Egy nagyon különleges és zöld tea ízvilágú muffin.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése