2011. június 19.

Cseresznyés clafoutis

Legkedvesebb gyümölcsöm most érik, így nem is volt kérdéses, hogy valami süti is készülni fog belőle.
Találtam egy végtelenül egyszerű,ám annál finomabb cseresznyés receptet.Persze nem is én lennék,ha úgy készíteném el, ahogyan az le van írva. Íme az én változatom...

Hozzávalók:
3 tojás
1,25 dl cukor
12,5 dkg vaj
2,5 dl liszt
2,5 dl tej
2 csésze magozott cseresznye
1 csomag vaníliás cukor
1/2 citrom reszelt héja



Elkészítése: Összekevertem a tészta hozzávalóit, híg, palacsintatészta-szerű lett az állaga. Majd a cseresznyét megmostam, kimagoztam és vajjal kikent tál aljára szórtam, végül ráöntöttem a tésztát. Előmelegített sütőben, takarék lángon 45 perc alatt megsütöttem. Langyosra hűlve porcukorral a tetejét megszórva kínáltam.
Nagy sikere lett, a maradékot pedig hidegen ettük meg, úgy is nagyon ízletes.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése