2011. május 1.

Epres túrókrémes desszert (sütés nélkül)

Eper szezon van, így ki kell használni és mindenféle finomságot készíteni belőle.
Így született meg ez az eperes-túrós desszert ötlete is.

Hozzávalók:

25 dkg túró
50 dkg eper
2 csomag vaníliás cukor
3 evőkanál levendulás cukor
1 evőkanál porcukor
1 citrom reszelt héja
1 dl tejszín
1 csomag habfixáló
12 db babapiskóta

Elkészítése: az epret megmostam, majd néhány egész szemet félretettem. Kicsumáztam, majd összeturmixoltam. Hozzáadtam a túrót, tejszínt, cukrokat, habfixálót és a citrom héját, majd robotgéppel összekevertem. a poharak aljára egyenként 2 db babapiskótát feldarabolta, majd 3 evőkanál krémet tettem rá, végül egy egész szem eperrel és két darab negyedelt babpiskótával díszítettem, majd hűtőbe tettem. Tálaláskor kivettem a hűtőből, így a piskóták is megszívták magukat a krémmel. A levendulás cukor helyett jó a porcukor is, de vele sokkal érdekesebb az íze. Legközelebb pedig rozmaringos cukorral fogom elkészíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése