2011. május 22.

Epres túrótorta

Eperszezon van, így eszembe jutott egy egyszerű, gyorsan elkészíthető gyümölcstorta.

Hozzávalók a piskótatésztához:

4 tojás
8 dkg cukor
8 dkg liszt
(vagy végy készen egy gyümölcstortalapot)

Túrókrémhez:

25 dkg túró
2 csomag vaníliás cukor
2 evőkanál levendulás cukor
1 teáskanál citromlé
2 dl tejszín
25 dkg eper
+ 6-8 szem eper a díszítéshez


Elkészítés: gyümölcstorta alapot sütöttem, megvártam míg kihűl, közben elkészítettem a túrókrémet. 25 dkg epret megmostam, kicsumáztam, majd kisebb darabokra vágtam és krumplinyomóval összetörtem. Hozzáadtam a túrót, a citromlét a cukrokat, végül a tejszínt. a levendulás cukor helyett finom még a rozmaringos cukor, de sima kristálycukorral is nagyon finom. Persze meg kell kóstolni, ki mennyire édesen szereti. Megtöltöttem a tortalapot, majd eperrel díszítettm,majd irány a hűtő, hogy összeérjenek. Tálalaás előtt még egy kistejszínhabot tettem rá.
Finom, mutatós és egyszerű torta lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése