2011. január 19.

Banánkrémleves

Érdekes módon a banánt csak télen kívánom. Gyerekkoromban is karácsony, újév táján ez volt a sláger, persze ha hozzá lehetett jutni...
Ma is ez az egyik kedvenc gyümölcsöm. sokáig kutattam a recept után, míg rátaláltam a levesre. Persze az eredetit kicsit átalakítottam, így született meg az én saját változatom.

Hozzávalók:

4 db banán
2 dl tejszín
4 dl tej
2 evőkanál méz
1/2 citrom leve
1 teáskanál őrölt fahéj

A tejet feltettem egy lábasba, óvatosan felforraltam, közben hozzáadtam a mézet, a citrom levét és a meghámozott, karikára vágott banánokat. Mikor felforrt, levettem a tűzről, kis ideig hűtőttem, majd hozzáadtam a tejszínt és a fahéjat, végül botmixerrel összeturmixoltam. Tálaláskor pár szem banánkarikával díszítettem.
Egyszerűen elkészíthető, laktató leves lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése