2011. december 18.

Havas táj (csokiszelet)

Reggel arra ébredtünk, hogy hósapkát visel a Mecsek. Erről eszembe jutott, hogy van egy egyszerű, de látványos csokiszelet receptem.

Hozzávalók:

20 dkg fehér csoki
3 dkg puffasztott rizs
10 dkg aszalt gyümölcs vegyesen
1evőkanál étolaj

Elkészítés: az aszalt gyümölcsöket apró darabokra vágtam (szilva, sárgabarack és vörös áfonya volt benne), majd egy lábasba beletettem az étolajat és beletördeltem a csokit. Lassú tűzön felolvasztottam, majd hozzákevertem a puffasztott rizst és a gyümölcsdarabokat. Összekevertem és egy alufóliával kibélelt tepsibe öntöttem, majd kitettem az erkélyre hűlni. Miután meghűlt, már kész is a csokiszelet, ami tényleg úgy néz ki, mint a hóval borított táj, ami alól néhol kilátszanak az alatta levő házak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése