2011. december 18.

Sütőtökös gnocchi

Nagyon szeretjük a sütőtököt, mindig újabb és újabb ötletek után kutatok. Így bukkantam rá a gnocchira is.

Hozzávalók:

20 dkg burgonya
20 dkg sütőtök
20-25 dkg liszt
1 tojás
1 mokkáskanál só
őrölt bors
őrölt szerecsendió

Elkészítés: a burgonyát meghámoztam, felkockáztam, a sütőtököt meghámoztam, kikapartam a magját és felkockáztam. A burgonyát a sütőtökkel enyhén sós vízben megfőztem, majd leszűrtem és összetörtem. Beízesítettem, majd hozzáadtam a tojást és a lisztet. annyi lisztet adok hozzá, hogy jól gyúrható tészta legyen.
a tésztából kis darabokat csipkedtem, golyót formáztam belőle. Sós vízben addig főzöm, míg fel nem jönnek a víz tetejére. Utána leszűröm és tálalom.
Gombamártást készítettem hozzá, amivel igen finomra sikeredett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése