2011. november 19.

Sütőtökös csirkemell

A sütőtök egy újabb felhasználási módját próbáltam ki. Hamar elkészíthető (kb. 20 perc), mégis finom étel lett belőle.

Hozzávalók:

1 csirkemell filé
kb. 40 dkg sütőtök
1 teáskanál őrölt fahéj
1/2 teáskanál őrölt szerecsendió

bors

Elkészítés: a csirkemellet felkockáztam, majd kevés olajon egy kicsit megsütöttem. Hozzáadtam a meghámozott és felkockázott sütőtököt és az egészet felöntöttem vízzel. megsóztam-, borsoztam, majd hozzáadtam a fahéjat és a szerecsendiót. Addíg főztem, míg a sütőtök meg nem puhult és a víz nagy része el nem főtt. A csirkemell átvette a fahéjas-szerecsendiós ízt és sütőtöklétől nem száradt ki. Így azok számára is finom étel lehet, akik annyira nem kedvelik a csirkemellet, a hús szárazsága miatt. Rizságyon tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése