2011. november 23.

Kukoricafőzelék

Megint csak egy újságban felfedezett recept. Rendkívül gyorsan és egyszerűen elkészíthető, ráadásul nagyon finom is.

Hozzávalók:

1 kukoricakonzerv (kb. 25 dkg)
1 gerezd fokhagyma összenyomva vagy 1 teáskanál fokhagymakrém
1 dl tej
őrölt fehér bors
petrezselyem
1 dl tejszín
2 evőkanál liszt
tetejére reszelt sajt (elhagyható)

Elkészítés: a kukoricakonzervről leöntöttem a levét, majd lábasba tettem a kukoricaszemeket. felöntöttem tejjel, majd lassú tűzön addíg melegítettem, míg a kukorica át nem melegedett. Hozzáadtam a sót és a borsot, a fokhagymakrémet és az apróra vágott petrezselyemet. Miután ősszefőtt, hozzáadtam a két evőkanál listzet és a főzőtejszínt. Besűrítettem, majd reszelt sajttal a tetején tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése