2015. december 2.

Mákos - citromos keksz

Receptfüzetemet átlapozva akadt meg a szemem, ezen a kekszen. Rég nem csináltam már, úgyhogy itt volt az ideje a sütésnek.

Hozzávalók:

2 csésze liszt
2/3 csésze cukor
12,5 dkg vaj
1 tojás
1 csomag sütőpor
1 evőkanál mák (nem kell megdarálni)
1 citrom reszelt héja és kifacsart leve


Elkészítés: a hozzávalókat egy nagy tálba öntöttem, ráreszeltem a citrom héját, majd kifacsartam és a tésztakeverékhez öntöttem. A tésztát összegyúrtam, ujjnyi vastagra kinyújtottam, majd csillag és virág formákat szaggattam ki belőle. Sütőpapírral bélelt tepsire tettem és előmelegített sütőben 200 C-on kb. 15 perc alatt készre sütöttem.
A citrom naranccsal is helyettesíthető, úgy is ízletes.
Egyszerű, gyorsan elkészíthető és nagyon finom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése